zaterdag 10 december 2011

#13. Online kantoortoepassingen.

Werken in 'Cloud Computing'  heb ik helemaal door genomen. Voor 'Google-docs' werd ik via maatje 'Nontedesca' en maatje 'Giant Leaps' uitgenodigd om met dit  document samen te werken.
Dat was al even geleden, dat had tot gevolg dat ik de hele route nog maar even opnieuw heb gedaan. Kwam toen tot de conclusie dat het helemaal goed is gegaan. De 'test' had veel reacties gekregen maar aan het recept voor de 'Wortelsoepie' zijn niet zoveel veranderingen toegevoegd.
Met 'google-docs' zie ik wel toepassing in 'KW -' verband,  vooral als er in een document gewerkt moet worden met mensen uit diverse locaties.

Met 'Dropbox' wil ik wel met de familieleden uit proberen met de komende Kerstdagen in het vooruitzicht.


1 opmerking:

  1. Googledocs is ook heel handig om eigen documenten op elke pc bij de hand te hebben.

    BeantwoordenVerwijderen