dinsdag 13 december 2011

# 16 Wat heeft Youtube mij te bieden?

De mens is 'visionair' ingesteld; alles wat men via beeld tot men krijgt, blijft langer hangen!
Het is geweldig wat men in beeld kan brengen en wat via 'YouTube' de mensen elkaar willen laten zien.
Gelukkig is dit fenomeen ook al ontdekt door 'KW'. Er zijn al diverse 'YouTube filmpjes' te vinden. Ook collega's hebben al een leuke promo voor de bieb gemaakt. Klasse, een pluim voor de dames!



Onderstaand filmpje is in mijn geboorteplaats gemaakt, ik vind hem wel erg leuk!!!



Zo kijk ik regelmatig bij 'Youtube' naar concerten of evenementen. Ik vind het geweldig!

1 opmerking:

  1. Leuk, Airsthings. En weer een digitaal stapje verder. Op naar het volgende! Ik volg je op de voet, tot de eindstreep. gr. GL.

    BeantwoordenVerwijderen