zondag 11 december 2011

#14 Instant Messaging.

Instant Messaging of MSN m.a.w. chatten daar zijn meerdere benamingen voor. Dit is één van de eerste dingen die ik met de pc kon doen en van mijn kinderen heb geleerd. Later ging ik e-mailen.
Laatst nog chatte ik met dochterlief via MSN (hotmail). Een andere keer via Skype en manlief chatte laatst met vrienden in Amerika via Face-book.
Chatten dacht ik is alweer ouderwets, maar nu blijkt dat het nog steeds 'hot' is.

Voor 'KW' moeten daar toch ook mogelijkheden voor zijn, zoals Nicole de Koning en Rob Coers omschrijven, klant contact  is zo belangrijk!
In deze tijd is dat moeilijk door alle automatisering.
Ik hoop dat de directie 'Meebo' ook wel ziet zitten!
Daar zit natuurlijk wel een kostenplaatje aan vast en in deze tijd van bezuinigingen?????

1 opmerking:

  1. Ik ben het met je eens dat chat een handig instrument is; een nadeel kan zijn dat er afspraken moeten worden gemaakt om on line te zijn.

    BeantwoordenVerwijderen