woensdag 25 maart 2015

VERDIEPDINGEN: Twitter verdiept!

Nou, wat is dit een leuk gegeven!
Twitter vind ik een leuk medium. Op mijn mobiel had ik een twitter-account gemaakt bij de 23 dingen/10dingen, vooral om andere mensen/media/ nieuws te volgen. Veel bibliotheken zijn op twitter en daar ziet men dan ook hun activiteiten die zij dan uitvoeren of uitgevoerd hebben. Laatst twitterde een collega een activiteit met een foto, vanuit de locatie. Dat vond ik heel stoer! Steeds moet ik nog over een drempel heen wat social media betreft.
Voor bibliotheken is twitter een goed medium want in een paar woorden kunnen zij de boodschap mededelen. De lijsten die je kunt aanleggen vind ik wel handig, dat was bij mij niet bekend. Deze lijsten heb ik direct bij mijn twitter-account toegepast zoals bijv. bibliotheken en collega's te volgen!Afbeeldingsresultaat voor twitter  zoeken



1 opmerking: